کالا فقط در صورتی قابل مرجوعی است که استفاده نشده و در بسته‌بندی اصلی باشد.هرگونه پارگی و یا تغییر در ساختار اصلی محصول باعث عدم پذیرش مرجوعی می باشد.

امکان مرجوعی صرفاً تا **۷ روز پس از تحویل** وجود دارد.

 کالاهایی که شامل **لوازم الکترونیک** (مثل هندزفری، هدفون داخل گوشی و ...) باشند در صورت باز شدن پلمپ، قابل مرجوعی نیستند.

 محصولات دارای **گارانتی شرکتی**، در صورت خرابی باید از طریق شرکت گارانتی‌کننده پیگیری شوند و فروشگاه مسئولیتی در قبال تعمیر ندارد.

 هزینه‌های ارسال برای مرجوعی، در صورتی بر عهده فروشگاه است که مشکل از سمت فروشگاه یا تأمین‌کننده (اشتباه در ارسال، معیوب بودن کالا) باشد.تمامی محصولات در انبار دریتیز در هنگام ارسال دارای فیلم ضبط شده هستند و قابلیت ارایه به مرجع قضایی جهت اثبات اصالت و سلامت فیزیکی کالا را دارا خواهند بود

 در صورت انصراف از خرید، هزینه ارسال و بسته‌بندی بر عهده مشتری است.

 کالاهایی که به دلیل استفاده نادرست، ضربه، آب‌خوردگی یا آسیب فیزیکی خراب شوند، شامل مرجوعی نمی‌شوند.

 در خریدهای **اقساطی/اسنپ پی** یا ویژه (حراجی/تخفیف‌دار)، امکان تعویض با همان محصول تنها در صورت معیوب بودن کالا وجود دارد.این در صورتی است که محصول طبق فیلم های ضبط شده انبار دریتیز دارای ایراد باشد.

 برای مرجوعی، ارائه فاکتور یا رسید خرید الزامی است.

پس از بررسی و تأیید سلامت کالا توسط واحد کنترل، مبلغ به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.این مورد فقط برای خرید های نقدی صادق است